OKHRT

View Original

Gjestene gir Hotell Frøya toppkarakter!!

Hotell Frøya er gjestenes favoritt. For tredje år på rad utmerker de seg på verdens største reisenettsted som vinner av "Travelers' Choice". Der er de i godt selskap med verdens beste hoteller.

Gjestene elsker Hotell Frøya. Det viser tilbakemeldingene på verdens største reisenettsted Trip Advisor. Gjestenes tilbakemeldinger har ført til at Hotell Frøya er en av 2020s vinnere av Traveler's Choice-prisene.

Det er den største æren Trip Advisor kan gi.

- Man blir utrolig stolt av arbeidsplassen sin, sier Lena Fillingsnes, Food & Beverage Manager på Hotell Frøya.

Kjempeheldige med våre ansatte

Smilet strekker seg nærmest fra øre til øre mens hun forteller om den ærefulle utmerkelsen.

- Vi er kjempeheldige som har så flinke folk her på hotellet. Alle ansatte fortjener masse skryt for jobben de gjør, sier Fillingsnes.

- Hver enkelt er avgjørende for at gjestene våre får en god opplevelse; Både de som jobber på rommene, de som jobber i resepsjonen, de som lager mat og de som serverer, sier Fillingsnes.

- Alle har hele tiden gjesten i fokus. Vi strekker oss langt for at alle som besøker oss skal ha det så bra som mulig. Hver eneste gjest er like viktig for Hotell Frøya, sier hun.

Ekstra godt med anerkjennelse i 2020

Dette er tredje år på rad at Hotell Frøya blir kåret til en av vinnerne av den ærefulle prisen. Det betyr at de kan oppdatere diplomet de har hengende på veggen.

I tillegg kan de vise til høy rangering på verdens mest populære reisenettsted. Det er svært viktig for å tiltrekke seg turister.

- Det var ekstra godt å få en sånn tilbakemelding fra gjestene i år. Vi har hatt en svært krevende vår med permitteringer, stenging og strenge koronakrav. Det har vært tøft for alle, forteller Fillingsnes.

- Lyspunktet er at vi har hatt en fantastisk sommer med gjester fra hele Norge. Det gikk fra null til hundre nærmest over natten. Plutselig var hotellet fylt med gjester igjen. Det har vært utrolig gøy og krevende, sier hun.

- Vi har strukket oss langt for å opprettholde alle retningslinjer og krav, samtidig som vi fremdeles opprettholder vårt høye nivå på service og tjenester. Vi hadde aldri klart det uten superflinke ansatte, sier Fillingsnes.